Temps L

Bedrijfsnaam: Temps L
Website: http://www.tempsl.com
Email:
Straat:
Plaats:
Telefoon:

info Info voorziening
klok Levering
pijl Dienstverlening
muis Bestel gemak
ster Gemiddeld

Reviews

Door: truus | Geplaatst op: 29-03-2013 | Tijdstip: 13:21

info   klok   pijl   muis

IK Koop nooit meer wat bij tempsl.
12 maart wat besteld en nu nog niks binnen. bellen kan niet ze zijn de heledag in gesprek mailen ook nit wat je krijg na een week antwoord terug.ze zijn daar zeker op vacantie

Door: mevrouw ontevre | Geplaatst op: 26-03-2013 | Tijdstip: 18:43

info   klok   pijl   muis

op 3 maart een bestelling geplaats, vandaag is het 27 maart, nog niks ontvangen. Ik moest zelf bellen om te vragen waar de spullen bleven, kreeg een zeer afgemeten dame die mij wist te vertellen dat het nu wel weg was met select vracht, toen ik dus zei oke dan heb ik het morgen, gaf ze zeer onvriendelijk met 1 zin te kennen, dat ze dat niet kon beloven. Gezien het feit dat ik het nog niet heb, snap ik deze zin nu wel!!
Voor mij dus nooit geen tweede bestelling meer bij l Temps. Dienstverle4ning dus niente

Door: BelleVanZuylen | Geplaatst op: 15-03-2013 | Tijdstip: 14:28

info   klok   pijl   muis

Tussen het versturen van de bestelling en de levering zit een te groot tijdvak: 3 4 weken. De levering was niet helemaal compleet. De eerste medewerkster klantenservice die ik belde gaf geen goede info over de tijd die naleveren het bedrijf kost, de tweede medewerkster werd boos en kapte het gesprek af, ondanks dat duidelijk was dat ik verkeerd was geinformeerd over de betreffende nalevering. Ter info: het artikel was wel op voorraad.

Door: Josee | Geplaatst op: 04-03-2013 | Tijdstip: 16:29

info   klok   pijl   muis

Ik heb in December een aantal artikelen gekocht. Na een lange levertijd ontvangen. De artikelen waren goed dus de rekening gelijk betaald. Ik krijg nu een aanmaning van een Belgisch incassobureau . Volgens hun heeft Temps L het geld niet ontvangen en of ik maar even het dubbele bedrag wil overmaken. Ik heb een afschrift van de bank dat het geld overgemaakt is. Vlg. De klantenservice is het geld niet ontvangen en hebben ze de invordering uitbesteed aan een incassobureau . Omdat het bedrijf in Frankrijk gevestigd is gebruiken ze een Belgisch bedrijf. Dus nu moet ik bewijzen dat ik betaald heb en correspondentie gaan voeren met Belgi. Slechte service en een onvriendelijke medewerkster van de klantenservice. Voor mij geen Temps L meer.

Door: Ingrid | Geplaatst op: 01-02-2013 | Tijdstip: 12:18

info   klok   pijl   muis

IK heb heel lang moeten wachten op de bestelling. Er zat een handschoen bij voor de autoramen, die ik na een week geprobeerd heb. Die was meteen al helemaal open bij de naad. Ik had echter al betaald.Ook geen doos meer, dus deze handschoen in een stevige envelop teruggestuurd, voldoende gefrankeerd. Omdat dit niet via het postkantoor ging heb ik geen bewijs van retour. Tot nu toe, 6 weken later, nog steeds mijn geld niet terug gehad. Bellen heb ik niet gedaan, heel lang in de wacht a 35 cent per minuut!! Wel diverse mails gestuurd, maar geen bevredigend antwoord gekregen. Ik bestel er nooit meer wat!!

Door: Henk | Geplaatst op: 20-12-2012 | Tijdstip: 20:24

info   klok   pijl   muis

Ze leverden de verkeerde bestelling per pakketpost dus retour gestuurd aangezien het een klein pakje was is dit als briefpost geretourneerd en na 2 maanden ontving ik een betalingsherinnering hierop gemeld dat de bestelling al 7 weken geleden was geretourneerd. Uiteraard heb ik geen bewijs van verzending dus betaal ik de rekening maar. Wil geen gezeur hebben van een deurwaarder.

Bovendien was de kwaliteit van het verstuurde een blouse van slechte kwaliteit terwijl er een housepak besteld was.

Door: j koemans | Geplaatst op: 04-10-2012 | Tijdstip: 17:39

info   klok   pijl   muis

mijne heren
ik heb diverse malen iets besteld wat gratis was zonder aankoopverplichting.
deze artikelen heb ik nooit ontvangen.
nu krijg ik weer een aanbieding van een gratis lamp, zonder koopverplichting.
ik geloof dit niet meer en hoop dat u mij uit uw klantenbestand wil schrappen.
mijn klantnr is 70 91 07 00 02 44 bij
temps l postbus20000 8000 ca zwolle.

Door: Nicole | Geplaatst op: 28-07-2012 | Tijdstip: 17:46

info   klok   pijl   muis

WAARSCHUWING:koop NOOIT een eierkoker die bestemd is voor de magnetron bij TempsL. Mijn magnetron is ontploft en niet meer te repareren. heb dit schriftelijk aan TempsL meegedeeld. Na twee weken nog steeds geen reaktie. Op mijn drie emails is niet geantwoord. Heb toen maar gebeld. Dit kost ook nog 35 cent per minuut. De medewerkster Lena was zeeeeeer onvriendelijk en weigerde juiste informatie te geven. Toen haar achternaam wilde weten schreeuwde ze zelfs tegen mij!!! Dit is me nog nooit overkomen.
Op mijn levering moest ik ook twee weken wachten.
TEMPSL: NOOIT MEER!!!!!

Door: sinon | Geplaatst op: 16-12-2011 | Tijdstip: 16:19

info   klok   pijl   muis

Als je artikelen terug stuurt dan krijg je geen geld terug.
Je krijgt daarvan ook geen bericht van ontvangst.
De termijn waarbinnen je moet betalen is verschillend op de rekening/garantiebon en op de begeleidingsbrief met accept giro.
Op de een is het 7 dagen, en dat is ook nog gantidateerd en op de andere is het een maand.

Door: Ann | Geplaatst op: 22-11-2011 | Tijdstip: 12:13

info   klok   pijl   muis

Bij retour zenden wordt de afhandelingsprocedure zeer slecht aangegeven op de bon. Je moet IBAN code etc. vermelden in piepkleine vakjes. Terugzenden van artikelen zijn voor eigen kosten terwijl voor verzenden van de artikelen ook verzendkosten worden berekend. Ik vind ook het telefonisch contact onvriendelijk gegaan Ik doe geen zaken meer met dit bedrijf.

Door: Bianca | Geplaatst op: 04-04-2011 | Tijdstip: 15:22

info   klok   pijl   muis

Zeer slechte service.

E-mails worden niet tijdig beantwoord en door verschillende medewerkers die de vragen niet goed lezen en daardoor slechte antwoorden geven.

Geen betalingsherinnering maar meteen aanmaning met extra kosten en geen betalingstermijn aangegeven.

0900 nummer, het duurt eeuwen voordat je een medewerker te spreken krijgt.

Door: Jansen | Geplaatst op: 15-12-2010 | Tijdstip: 21:22

info   klok   pijl   muis

Op 4 november muziekmakende das besteld. Ontvangst na 2 weken, niet werkende das. Meteen geretourneerd,met bijbehorend formulier, voldoende gefrankeerd. Volgens hun is retour nooit ontvangen Weer formulier opgestuurd met details van het pakket, ondertussen wel betaald. Kreeg heel ander artikel thuis gestuurd met een rekening erbij!!!Ondertussen nog steeds geen muziekmakende das!! Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Je wordt steeds in de wacht gezet 0,35 euro per minuut.
Jammer, dat ik deze site niet eerder heb gezien. Dit was eens, maar nooit weer een bestelling bij Temps L.

Door: chessdude | Geplaatst op: 06-11-2010 | Tijdstip: 11:01

info   klok   pijl   muis

Ik heb voor meer dan 140 euro aan spul bij hun besteld, dat had ik beter niet in een keer moeten doen. De geadverteerde items zien er in werkelijkheid toch iets anders uit: bijv. 20 katoenen keukenhanddoeken zien er op de site erg goed uit, een stapel die 2x zo hoog is als breed, wat je krijgt is een stapel die 2x zo breed is als hoog (en elk doek gevouwen in 6 lagen), dat scheelt een factor 4. De doeken zijn dus erg dun en van een belabberde kwaliteit. Ik zou hiermee mijn afwas niet willen drogen! Nou ja, ik heb er in ieder geval een aantal poetslappen bij.
Dat is dus de laatste keer dat ik daar iets bestel.

Door: Jolanda | Geplaatst op: 22-10-2010 | Tijdstip: 12:46

info   klok   pijl   muis

Heb voor het eerst iets besteld bij Temps-L en zal het ook nooit meer doen. Levertijd is schandalig, heb bijna 3 weken zitten wachten en vervolgens kreeg ik 1 ding toegestuurd, het andere zouden ze sturen als de leverancier zou sturen... Zet dan niet op de site dat het voorradig is! Vervolgens betaal ik dus nu 6,49 euro verzendkosten voor een artikel die 6,50 kostte... Kreeg niet de kans om de verzending tegen te houden, want het was al onderweg.. De informatie bij bestelling volgen klopt ook niet en nu ik het terug wil sturen, kost het me verzendkosten 6,75 euro en het artikel wat ik kreeg viel erg tegen in vergelijking met de site! Heb wel snel reactie gekregen van de klantenservice en kon de rest van de bestelling annuleren. Heb me direct uit laten schrijven als klant, dat ging gelukkig ook snel! NOOIT MEER!!!

Door: jeanne | Geplaatst op: 08-02-2010 | Tijdstip: 19:35

info   klok   pijl   muis

het product dat ik heb besteld is niet comform de brochure, het leek wel een goedkoop uitreksel van het aangebode product in de brochure. Na een mail kreeg ikhet advies om het dan terug te sturen. IK moest een ibannummer vermelden dat op mijn bevestiging van de rekening zou staan. Echter ik heb met ideaal betaald en nooit een bevestiging ontvangen.
Het product is via postordergroep ned. verzonden. Er staat een klantnummer op.
Maar als ik dit erbij vermeld weet temps l ineens niet waar het over gaat. Ze kunnen mijn gegevens niet vinden en het klantnummer is niet van hun. Echter een ander klantnummer , dat volgens hun onder aan mijn rekening zou staan samen met een ibannummer heb ik niet. Ik heb nooit een rekening ontvangen. Hun hebben wel mijn geld ontvangen.
Steeds krijg ik de zelfde mail,: Uw gegevens staan niet in ons bestand. Stuur adres gegevens. Klant nummer is niet bekend.
Hoe dit mogelijk is blijft mij een raadsel, ik heb ze overal kopieen van gestuurd. Bij de zending zat een pakbon met klantnummer, en dat kennen ze niet. Wel gek dat ze me wel wisten te vinden toen ze me een brochure stuurde.Telefonisch is er niet door te komen, daarbij wordt je alleen op kosten gejaagd.
Ineens na dat ik gedreigd heb met een officiele klacht in te dienen bij een instantie staat er 19.50 op mijn rekening. Het was echter 29.50. En dan zou ik ook nog de retourkosten terug krijgen.
Ik heb er schoon genoeg van en waarschuw iedereen...koop niets bij TEMPS L.
Voor mij was het eens maat nooit meer

Door: willeke501 | Geplaatst op: 07-02-2010 | Tijdstip: 19:03

info   klok   pijl   muis

In dit geval gaat het om mijn tante die een lichtgevende kerststal en een keukenmatje, samen een bedrag van ongeveer 40,-. Ze is waarschijnlijk te goed van vertrouwen geweest en heeft haar rekeningnummer ingevuld op de bon die in de katalogus zat, waarna het geld is afgeschreven van haar bankrekening. Ze heeft haar bestelling echter nooit ontvangen!!! Omdat in de katalogus vermeld werd dat het met de post bezorgd zou worden is ze daarop naar het postkantoor gegaan, waar ze haar niet verder konden helpen. Ze weet nu dus niet waar haar bestelling is.

Ik heb nu het vermoeden dat ze opgelicht is, aangezien het moederbedrijf (onder de naam Domoti) staat ingeschreven in de Franse kamer van koophandel te Rijsel/Lille. Dit bedrijf staat niet in Nederlandse Kamer van koophandel ingeschreven.

Ook als ik in de telefoongids (Dordrecht) op het internet kijk, dan staat er een onvolledig adres bij dit bedrijf. Als u bij de telefoongids op gegevens kvk klikt dan ziet u dat er meerdere bedrijven op dit adres staan ingeschreven, maar Temps L staat er niet bij.